XXI парусна регата на ім`я ГЕРОЯ УКРАЇНИ САЦЬКОГО В.А., на призи ПАТ «Запоріжсталь»

ВІТРИЛЬНИЦЬКА ІНСТРУКЦІЯ

XXI парусної регати на ім`я ГЕРОЯ УКРАЇНИ САЦЬКОГО В.А.,

на призи ПАТ «Запоріжсталь»

м. Запоріжжя, КЗ «Міський яхт-клуб», акваторія о. Леніна. 9 – 11 липня 2021 року.

Організація та керівництво проведення заходу

Повноважним організатором заходу є ПАТ «Запоріжсталь» та Відокремлений підрозділ (надалі ВП) ВIТРИЛЬНОЇ ФЕДЕРАЦІЇ УКРАЇНИ у Запорізької області.

Безпосереднє керівницьтво проведенням змагань і суддівство здійснюється Перегоновим і Протестовим комітетами, призначеними Повноважним організатором за погодженням з директором вітрильної регати та Головним партнером змагань.

1. Правила

1.1 Регата проводиться за Правилами відповідно до визначення “правила” у Правилах вітрильницьких перегонів (ПВП 2021-2024 з незначними змінами, що їх зазначено у цій В.І.), правилами відповідних класів та правилами щодо спорядження;

– правилами вимірювання для кільових крейсерських яхт НПВ. Для туристських класів ФСТУ

– при розходженні з транспортними та іншими суднами, які не беруть участь у перегонах, діють МППЗС, та «Правила плавання по внутрішніх водних шляхах України».

1.2 Правила перегонів застосовуватимуться у зміненому згідно з правилом 86 вигляді:

a) останнього дня змагань час для звернень про відшкодування і про повторне слухання буде скорочено. Це є зміною ПВП 62.2 та ПВП 66;

б) представляти судно, яке є стороною у протесті, може тільки капітан (відповідальна особа за ПВП 46), якщо тільки протестовий комітет не матиме слушних підстав чинити інакше. Це є зміною ПВП 63.3 (a);

в) якщо цим не буде порушуватися ПВП 46, то капітан (або призначена відповідно до вимог ПВП 46 відповідальна особа) має повну свободу приймати рішення щодо того, кому саме доручати стернування у перегонах.;

д) У разі розбіжностей щодо деталей Положення про перегони і Вітрильницької інструкції – переважатиме текст Вітрильницької інструкції.

1.4 Офіційна мова регати українська. У разі мовних розбіжностей у деталях правил, переважатиме англійський текст.

2. Повідомлення змагунам

Повідомлення спортсменам вивішуватимуться на дошці офіційних повідомлень у бюро регати.

3. Зміни вітрильницької інструкції

Про будь-які зміни вітрильницької інструкції повідомлятиметься письмово до 10.00 дня, коли вони набуватимуть чинності, але про зміни щодо розкладу перегонів повідомлятиметься до 20.00 напередодні набування ними чинності. Сповіщення на воді про зміни відповідно до правила 90.2(c) може здійснюватися голосом з судна перегонового комітету, та прапорами. Такі сповіщення будуть доводитися до відома кожного окремого судна, якого вони стосуються.

4. Реєстрація / Огляд обладнання

4.1 Учасники повинні зареєструватися у Перегоновому офісі, заповнити та подати всі необхідні реєстраційні документи, перш ніж бути допущені до перегонів:

*

Квалифікаційні документи капітана та помічника;

*

  • Запис на участь у змаганнях;

*

  • Яхтові документи

*

  • Дійсне мірильне свідотство;

*

  • Акт технічного огляду за поточний період;

*

  • Ідентифікаційний код капітана

4.2 Перегоновий офіс відчинено:

9 липня 2021 року з 17:00 до 21:00

10 липня 2021 року з 08:00 до 09:00

4.3 Інформація про контрольний огляд чи вимірювання буде розміщена на офіційній дошці регати. Учасники повинні представити судно з обладнанням яке буде використовуватися у регаті для інспекції.

5. Протести щодо вимірювання

5.1 Протести щодо вимірювання будуть прийматися протягом 2 годин після опублікування діючих сертифікатів.

Для будь-якого протесту щодо вимірювання, протестовий комітет (журі) може застосувати альтернативне покарання менш ніж за дискваліфікацію.

5.2 Вимірювач здійснює контрольний вимір на вимогу Перегонового комітету.

У разі відсутності дійсного вимірювального свідоцтва, яхта допускається до змагань, з

коефіцієнтом TMF, збільшеним мінімум на 5% від найбільшого коефіцієнта яхти

відповідної залікової групи.

6. Оповіщення учасників і реклама

6.1. Сповіщення учасникам будуть вивішені на дошці оголошень, розташованої в районі

Секретаріату змагань і дублюється учасникам на брифінгу.

6.2. На змаганні діють вимоги Кодексу World Sailing по рекламі (Регламент ISAF п.20).

Організатори можуть зобов’язати учасників нести рекламу спонсорів змагань відповідно

до правил п.20.4 Кодексу ISAF по рекламі.

6.3. При порушенні яхтою правил несення реклами, вона може бути дискваліфікована.

7. Зміна вітрильної інструкції.

Будь-яка зміна вітрильної інструкції буде повідомлено не пізніше однієї години до

старту.

8. Сигнали на березі

8.1 Сигнали на березі подаватимуться на щоглі Головного суддівсько судна.

8.2 Якщо прапор AP піднесено на березі, то слова: “одну хвилину” у визначенні перегонового сигналу AP змінюються на: “не раніше ніж через 5 хвилин після прибирання АР”, супроводжуваного одним звуковим сигналом. До подачі цього сигналу судна зобов’язані не залишати місце стоянки.

8.3 Якщо прапор Y піднесено на березі, то правило 40 застосовується за будь-яких умов, коли судно знаходиться на воді. Це є зміною преамбули до Частини 4.правила 40.

8,4 Прапор «В», піднятий в супроводі одного звукового сигналу: «Почався час

протестів», приспущено до половини – «Залишилося менше 30 хвилин до закінчення часу

подачі протестів», спущений прапор «В» – (час подачі протестів завершено).

9. Номери програми:

Змагання проводяться в наступних залікових групах:

* Група №1 Яхти з гоночним балом до 5.05

* Група №2 Яхти з гоночним балом до 5.72

* Група №3 Яхти з гоночним балом до 6.76

* Група №4 Яхти з гоночним балом до 7.45

* Група №5 Яхти з гоночним балом до 8.82

* Група №6 Яхти з гоночним балом більше 8.82

* Група №7 Яхти туристичного класу

* Група №8 Спортивні катамарани та яхти

* Група №9 Туристичні катамарани та яхти

Перегоновий комітет разом з організаторами змагань може прийняти інше рішення щодо розподілу яхт на залікові групи. Склад залікових груп буде визначено після закінчення роботи мандатної комісії.

Змагання вважаються такими, що відбулися, якщо буде проведено мінімум 2 гонки.

10. Формат перегонів

Змагання відкриті і відносяться до 5 (п’ятого) категорії складності згідно

«Спеціальним правилами World Sailing»

Капітан яхти повинен мати кваліфікацію не нижче яхтового стернового 1 классу, помічник – не нижче 2 классу.

Змагання складатимуться з перегонів флоту.

11. Програма – розклад перегонів

11.1 Календар регати

 

9.07 День прибуття

Шлюзування яхт. Інформація по шлюзуванню яхт буде повідомлена додатково

Мандатна комісія: 17:00 – 21:00

10.07 День перший

Мандатна комісія:

08:00 – 09:00

Парад відкриття змагань:

10:00

Брифінг

10:30

Гонка №1:

11:00 (На розгляд ПК)

Гонка №2:

13:30 (На розгляд ПК)

Гонка №3:

15:30 (На розгляд ПК)

11.07 День другий

Гонка №4:

08:00 (На розгляд ПК)

Парад закриття змагань

14:00

Шлюзування яхт. Інформація по шлюзуванню яхт буде повідомлена додатково

 

11.2 Проведення більше, ніж трьох перегонів в один перегоновий день не планується у жодному з дивізіонів.

11.3 Попереджувальний сигнал для кожних наступних перегонів буде подаватися якнайскоріше за практичною можливістю. Судна мають пильнувати початку перегонів чи низки перегонів, які розпочнуться незабаром.

11.4 У разі несприятливих метеоумов Перегоновий комітет має право внести зміни у розклад перегонів щодо порядку проведення коротких та маршрутних перегонів.

11.5 Останнього дня перегонів жоден стартовий сигнал не подаватиметься після 16 годин.

12. Прапори класів

Перша стартова група – залікові групи 3,4,5,6 – прапор «1»

Друга стартова група – залікові групи 1,2 – прапор «2»

Третя стартова група – залікові групи 7,8,9 – прапор «3»

Залежно від кількості заявлених яхт склад стартових і залікових груп може бути змінений.

13. Район перегонів

Перегони проводитимуться на акваторії оз. ім. Леніна (верхній б’єф річки Дніпро) .

13.1 Схеми дистанцій буде додано до вітрильницької інструкції. Інформація щодо зміни схеми дистанції будуть вивішуватися на дошці офіційних повідомлень.

Конфігурація дистанцій і послідовність, за якою мають проминатися знаки, і сторона, з якої має залишатися кожний знак, буде зображено на схемі, вивішеній на дошці офіційних повідомлень (додаток 1, додаток 2).

13.2 Дистанція може бути скорочена у процесі перегонів відповідно до правила 32 ПВП.

14. Знаки

Знаками навітряно-підвітряної дистанції довжиною приблизно 8 – 10м.м. слугуватимуть гумові циліндричні буї. Інформацію щодо знаків дистанції довжиною приблизно 25- 100 м.м. буде надано додатково (відповідно до п.3ВІ). Одним зi стартових та фінішних знаков дистанції слугуватиме головне суддівське судно . Стартове/фінішне судна перегонового комітету вважаються знаком.

15. Старт

15.1 Стартова лінія буде між штоком з помаранчевим прапорам на стартовому судні та

стартовим знаком на її лівому кінці.

15.2 Сигнал стартування для наступних класів буде подано як найскоріше після стартування попереднього класу.

15.3 Судна, чий попереджувальний сигнал ще не подано, мають триматися осторонь, на відстані приблизно у 100 м від місця старту та суден, які є у перегонах. За порушення цього пункту інструкції на судно буде накладено штраф 10% часу, за результатами поточних перегонів.

16. Процедура стартування

16.1 Старти перегонам даватимуться за правилом 26. Попереджувальний сигнал буде подано за 5 хвилин до сигналу “старт”.

16.2 Якщо прапор U було піднесено в якості підготовчого сигналу, будь яка частина корпусу судна, екіпажу або обладнання не повинна знаходитися у трикутнику, утвореному кінцями стартової лінії і першим знаком дистанції протягом останньої хвилини перед стартовим сигналом його класу чи номеру програми. Якщо судно буде визначене як порушник цього правила, воно має буде дискваліфікованим без слухання з зарахуванням UFD. Але це не стосується судна порушника, якщо було дано повторний старт, або перегони припинено ще до сигналу стартування, чи відкладено. Це є зміною правила 26. Якщо прапор U використовується в якості підготовчого сигналу правило 29,1 ( Індивідуальний виклик) не застосовується.

16.3 Правило 30.3 (Правило – чорний прапор) доповнюється наступним чином:

(а) числа вітрил суден, що порушили це правило будуть відображатися, принаймні 3 хвилини. Довгий звуковий сигнал означатиме, що інформація щодо порушення правила 30.3 висвітлена і її можливо побачити. Судно, яке порушило правило 30.3 повинно покинути перегонову акваторію, яка визначена у пункту 16.3(б). Якщо вона цього не зробить, воно підлягає штрафу DNE.

(б) До стартового сигналу, перегонова акваторія складає відстань приблизно 100 м від стартової лінії. Після стартового сигналу, перегонова акваторія – це акваторія яка обмежена знаками дистанції з додатковими 100 м по периметру дистанції.

(с) Якщо ж судно буде визначено як порушник цього правила, то воно має бути дискваліфікованим без слухання, навіть якщо було дано повторний старт, або перегони повторено, але не за відстрочення або припинення перегонів ще перед сигналом його стартування. Якщо ж було подано сигнал загального відклику або перегони припинено після сигналу стартування, то до наступного попереджувального сигналу для цих перегонів перегоновий комітет має показати вітрильне число цього судна і, якщо буде дано повторний старт або перегони буде повторено, таке судно має не брати участі у цих перегонах. Але, якщо судно порушить цей пункт інструкції, його дискваліфікація має не вилучатися із його загального заліку.

17. Зміна відрізку дистанції після старту.

При зміні напрямку вітру у перегонах на навітряно-підвітряній дистанції довжиною приблизно 8 -10 м.м. курс на наступний знак дистанції може бути змінено. Інформацію про зміну курсу буде надано з суддівського судна в районі попереднього знаку. На судні буде піднесений прапор «С», червона чи зелена дошка у залежності від зміни напрямку вітру, при цьому будуть подаватися звукові сигнали. Судна не повинні просити відшкодування за правилом 60.1(b ) за будь які дії або бездіяльність перегонового комітету по цьому пункту вітрильницької інструкції.

18. Припинення перегонів

Відповідно до правила 32.1, перегоновий комітет може припинити перегони через глобальну зміну напрямку вітру, незадовільні вітрові умови або якщо перегоновий комітет визначить, що швидкість вітру нижче/більше (25) вузлів. Судна не повинні просити відшкодування за правилом 60,1(б) через будь-які дії з боку перегонового комітету щодо цього пункту інструкції.

19. Фініш

Фінішна лінія буде між штоком з синiм прапором на борту фінішного (Головного суддiвського) судна та фінішним знаком на її лівому/правому кінці.

Повторний перетин фінішної лінії в будь-яку сторону забороняється (виключення – виконання вимог правил 31.2 та здійснення покарання). У разі порушення цього пункту яхта може бути покарана по рапорту судді на фініші.

20. Обмежений час

20.1 Судна, які не спромоглися фінішувати протягом 50 % часу після фінішування першого судна його дивізіону, яке правильно провітрилило дистанцію, зараховуватимуться у заліку як НФ (DNF). Це є зміною правил 35 та А4.

21 Протести та звернення про відшкодування

21.1 Протести мають бути написані на бланках та подані до бюро регати у межах часу протестування.

21.2 Час протестування закінчується через 60 хвилин після приходу в гавань фінішного судна відповідного району дистанцій. Такий самий час застосовується для звернень про відшкодування. Це є зміною правила 61.3.

21.3 Сповіщення спортсменів про слухання, у яких вони є сторонами, або ж залучені як свідки, вивішуватимуться не пізніше 15-ти хвилин після закінчення часу протестування. Слухання відбуватимуться у приміщенні для слухань після того, як ці сповіщення буде вивішено і, як правило, за порядком надходження протестів і звернень про відшкодування.

21.4 Протести з вимірювання будуть прийматися на протязі двох годин після оприлюднення остаточних вимірювальних свідоцтв.

21.5 Протестовий внесок складає 100 грн.

22. Залік

Місця у групах визначаються за сумою всіх перегонів з виправленням часу TMF відповідно до перегонового балу, скорегованого щодо покарання. У разі виникнення рівноваги у загальному заліку перевага надаватиметься яхтам, що мають кращі результати у більш довгих перегонах.

Місцем яхти у кожному перегоні є її місце на фініші, з урахуванням виправленого часу по коефіцієнту TMF.

Кількість очок, які яхта отримує на перегони у своїй групі, визначаються по преміювальній системі:

Місце яхти в перегонах, кількість очок:

1

0

2

3

3

5,7

4

8

5

10

6

11,7

7

13

8

14

9

15


Коефіцієнт дистанції перегонів, для коротких перегорів встановлено 1.0, для довгих – 1.25

Загальний залік:

*Загальне місце яхты визначається по найменшій сумі отриманих очок

*Жодні результати не вилучаються

23. Правила щодо безпеки

23.1 Судно або змагун мають надати всіляку, на яку тільки спроможні, допомогу будь-якій особі або судну, які є у небезпеці.

23.2 У разi погiршення погодних умов, на дистанцiї дiе правило прапору Y.

23.3 Судно, яке зійшло з дистанції, має якомога скоріше сповістити про це Перегоновий комітет.

23.4 На будь-які судна підтримки, тренерські катери, тощо, Перегоновим комітетом можуть бути покладені додаткові обов’язки щодо безпеки проведення перегонів.

24. Заміна екіпажу або спорядження

Заміна особового складу екіпажу, пошкодженого або втраченого спорядження, яке було допущено до змагань, не дозволяється без попереднього письмового дозволу перегонового комітету. Звернення до комітету щодо заміни має бути зроблене за першої слушної нагоди.

25. Контрольне вимірювання і перевірка спорядження

Процедуру контрольного огляду визначено в Інструкції з контрольного вимірювання, яка є частиною Вітрильницької інструкції.

26. Видалення сміття і непотребу

Сміття і непотріб не дозволяється викидати з суден у воду. Всіляке сміття і непотріб мають зберігатися до приходу судна на місце стоянки, або передаватися на судна підтримки.

27. Обмеження щодо піднімання з води

27.1 Всі судна-учасники регати (окрiм туристичних суден) повинні знаходитися на воді до закінчення регати, за виключенням випадків, коли Протестовому чи Перегоновому комітетам необхідно провести огляд судна на березі

27.2 В інших випадках судна-учасники можуть підніматися з води під час регати тільки за попереднім письмовим дозволом Перегонового комітету за умови додержання терміну та всіх інших застережень щодо такого дозволу.

27.3 Від початку до закінчення змагань не дозволяється чистити, полірувати, шліфувати подводну частину корпусу яхти.

28. Радіозв’язок

За винятком критичних ситуацій, судно, що є у перегонах, має а ні здійснювати, а ні приймати радіосигналів, які не є доступними для всіх суден.

29. Нагородження.

29.1 Нагорода за перемогу у групах вручатиметься тільки за умови перемоги претендента принаймні над двома учасниками.

29.2 Поряд з офіційними нагородами, за наявності на це попереднього дозволу Оргкомітету регати, інші організації та особи можуть запровадити вручення окремих, у тому числі заохочувальних, подарунків і нагород.

30. Безпека і відмова від юридичної відповідальності

30.1 Власник (або довірена відповідальна особа за ПВП 46 капітан) несе повну відповідальність за безпеку судна та її екіпажу, а також за наявність обладнання та забезпечення судна відповідно до вимог щодо крейсерських перегонів 5 категорії.

30.2 Кожний учасник має пам’ятати, що він бере участь у перегонах на свій власний ризик (дивіться ПВП 4) і може бути застрахованим за власним бажанням.

30.3 Попри те, що буде вжито всіх можливих заходів, аби зробити перегони як найбезпечнішими і кожний зі змагунів має бути певним, що у разі він потерпатиме на воді, кваліфіковану допомогу буде надано вчасно, Організаційний, Перегоновий і Протестовий комітети, обслуговуючий персонал та керівні особи змагань не беруть на себе юридичної відповідальності за життя, можливі травми учасників, пошкодження або втрату майна, які можуть спричинитися через участь у змаганнях або у зв’язку зі змаганнями.

31. Спеціальні вимоги

31.1. Під час перегорів усі яхти мають підтримувати зв’язок за допомогою мобільного зв’язку. Номер діючого мобільного телефона повинен бути вказаний у заявці на участь у змаганнях.

31.2 У випадку, якщо яхта зійшла з дистанції або виникла аварійна ситуація, її капітан повинен за допомогою мобільного зв’язку або будь-яким іншим способом повідомити про це перегоновий комітет.

31.3. Яхта, яка зійшла з дистанції і не повідомила про це перегоновий комітет буде дискваліфікована до завершення змагань.

+380503415784 – Коренський Сергій – організатор змагань

+380953444124 – Кошовий Олександр – головний суддя

Голова Перегонового Комітету Кошовий Олександр

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *